مدل سازی فرایند کسب و کار با BPMN، طیف گسترده ای از اطلاعات را برای طیف گسترده ای از مخاطبان فراهم می سازد.
BPMN برای پوشش بسیاری از انواع مدلسازی ها طراحی شده است ابزاری که به شما اجازه خلق فرایندهای کسب و کار از مشتری تا...
نمایش کامل مطلب
مدل سازی فرایند کسب و کار با BPMN، طیف گسترده ای از اطلاعات را برای طیف گسترده ای از مخاطبان فراهم می سازد.
BPMN برای پوشش بسیاری از انواع مدلسازی ها طراحی شده است ابزاری که به شما اجازه خلق فرایندهای کسب و کار از مشتری تا مشتری (end-to-end) را می دهد.
عناصر سازنده BPMN به بیننده اجازه می دهد تا به راحتی بتواند میان بخش های مختلف یک نمودار BPMN تفاوت قائل شود.
سه نوع پایه از زیرمدل هایی که در درون یک مدل BPMN از مشتری تا مشتری (end-to-end) ممکن است وجود داشته باشند، عبارتند از:
1- فرآیندهای (هم آوایی)، شامل:
• فرآیندهای کسب و کار خصوصی غیر اجرایی (درون سازمانی)
• فرآیندهای کسب و کار خصوصی اجرایی (درون سازمانی)
• فرآیندهای کسب و کار عمومی
2- چئوروگرافی ها
3- فرایندهای همکاری که می تواند شامل فرایند و/یا چئوروگرافی ها باشد.
نمایی از محاوره ی میان فرایندها
(ترجمه کردم نگین طرف تنبلی کرد ولی واقعا ترجمه ناپذیره و برخی از این مفاهیم تقریبا معادل یک یا چند کلمه ای فارسی نداره و باید مفهومشون رو درک کرده باشین، خلاصه برای همین، اصل مطلب رو به زبان انگلیسی می نویسم و اگر کسی از دوستان ترجمه ی بهتری داشت ارائه کنه تا جایگزین کنم، اما فکر کنم همون انگلیسیش گویاتر باشه)
نمایش بخشی از مطلب